ارتباط اسهال و بیماری های کلیه چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

ارتباط اسهال و بیماری های کلیه چیست

چه رابطه اسهال و کلیه بیماری است؟ اسهال یک علامت دستگاه گوارش از بیماری های کلیوی است. تجمع بیش از حد کراتینین، نیتروژن اوره خون و سایر مواد زائد در بدن بیمار می تواند بسیاری از احساس بیماری مانند خستگی، تهوع، بی اشتهایی می شود. در صورت عدم درمان، بیماران می توانند استفراغ جدی، سوء هاضمه، اسهال، حجم خون پایین و یا حتی کاهش سریع از عملکرد کلیه ایجاد می شود.

چرا CKD بیمار آسان است برای دریافت اسهال؟

هنگامی که بیماری مزمن کلیه پیشرفت، ایمنی خواهد بود lowered.With ایمنی پایین، باکتری ها و ویروس می توان به راحتی برای حمله به بدن ما در نتیجه منجر به اسهال.

اسهال را وادار به نارسایی کلیه؟

بر اساس این گزارش، بدون درمان به موقع، اسهال نیز می تواند بسیاری از عوارض و نارسایی حاد کلیه را وادار یکی از آنها است. اما نه همه اسهال می تواند نارسایی کلیه می شود، در اینجا ما به آنهایی که جدی مراجعه کنید. هنگامی که مردم کردم اسهال، حجم خون موثر بدن خواهد کاهش شدید را تجربه کنند. جریان خون به کلیه ها به طور ناگهانی خواهد شد کاهش می یابد و باعث hypoperfusion در کلیه ها. علاوه بر این، اسهال می تواند از دست دادن آب، اختلال الکترولیتی، سوء تغذیه و محیط داخلی مختل شود. به عنوان یک نتیجه، کلیه ها دچار اختلال خواهد شد و عملکرد کلیه دست خواهد رفت و نارسایی کلیه رخ خواهد داد.

اگر چه بیشتر از نارسایی حاد کلیه ناشی از اسهال را می توان با درمان به موقع و مناسب درمان هستند، 10٪ -20٪ ممکن است به نارسایی مزمن کلیه، که سخت به درمان توسعه وجود دارد.

چگونه برای درمان نارسایی مزمن کلیه؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان نوآورانه بر اساس TCM است و با هدف تعمیر کلیه اختلال و بازیابی عملکرد کلیه است. آن را متفاوت از درمان های سنتی و استفاده خارجی است. از طریق برنامه های کاربردی بالینی، این درمان ثابت شده است که امن، مناسب و موثر است. با کمک این درمان، پیشرفت نارسایی کلیه می تواند متوقف شود، حتی معکوس شود. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر، شما می توانید با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم چت.





:: بازدید از این مطلب : 5961
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: